Klantig!

Morgon pigg och jävlig som jag nu är satte jag mig i bilen och brände iväg till ICA strax efter att de öppnat. Planen var att köpa mjölk till morgonkaffet samt lite annat nödvändigt, galet skönt att få ha bilen. Annars hade jag nog promenerat men inte så här tidigt! =P Hur som haver, plockar på mig det jag ska ha, vandrar runt i godan ro, kikar på ljusstakar och annat myspysigt som de har i en hörna inne i butiken. Går till kassan, plockar upp mina varor och kasse och grejer, tjejen trycker in alla mina varor och sen så ska jag betala. Kunde jag betala då? Neeeeeej. Min plånbok låg kvar hemma på köksbordet i lugn och ro. Tur att jag hade bilen, börnade hem, greppa plånboken och börnade tillbaka. Ingen fara skedd, dock väldigt irriterande! Hade jag promenerat så hade jag nog gått hem och stannat hemma! Säger ingenting mer om det!

Nu kan jag iallafall dricka mitt morgonkaffe och njuta lite, svart kaffe är inte min starka sida..!


Kommentarer
Postat av: Erica

Alltså Anna, den här var ju KLOCKREN! Asså den här ÄLSKAR jag! Haha tack så jätte mycket! :D Du är ju för go!!

Postat av: Erica

Alltså Anna, den här var ju KLOCKREN! Asså den här ÄLSKAR jag! Haha tack så jätte mycket! :D Du är ju för go!!

2011-10-19 @ 11:09:34
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback