Marknad.

Idag är det ju då marknad i vår lilla by, och som alltid så regnar det så här på kvälls kvisten när vi ska trilla ner. Jag har redan varit nere en sväng med Keisha och Wilma. Vi åkte lite karusell och strosade. Köpte massa marknads chips och en grön sjal. Nöjd! På Kopparbergsmarken köpte jag ju strumpor så det stod härliga till, så det behöver jag inte införskaffa idag. Nog för att det är billigt, men jag menar, någon måtta får det ju lov att vara. Hittade ett snyggt halsband oxå, men kommer nog avstå från det. Ska inte göra av med pengar i onödan. Speciellt inte nu när jag inte har några..! =/

Annars är det lugnt, fick ett samtal av min jobbcoach tidigare idag som satte fyr i baken på mig. Det resulterade i en hel del jobbrelaterade samtal samt en promenad till Rimbo tvätten för intresseanmälan. Hoppas, Hoppas HOPPAS att de hör av sig till mig, trots min knackiga ansökning... =/

Nej, ut i regnet igen snart då, tur att det finns paraply!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback