Tisdag.

Min dator är nog den segaste av dem alla.. Det tog ju miljoner år att starta upp detta fönster denna morgon. Känns det som iallafall.. Hur som haver, sitter och försöker få i mig mitt morgonkaffe. Hade en enorm magknip/ömmande känsla i hela magen igår, drack lite varm mjölk i hopp om lindring, men kan inte påstå att det hjälpte. Surt!

Ska åka in till Norrtälje snart och först träffa en studievägledare och sen iväg på ett jobbmöte. Typ anställningsintervju.. ^^ Wish me luck! Ska försöka hinna ner på stan mellan dessa två möten och styra en förpackning strumpbyxor.. Åker ju bort på fredag och tanken är finkläder. Så, ja, ska man gå i klänning så vill jag ha strumpbyxor. Kallt annars! =p

EH.. Ja har inte så mycket mer att komma med just nu, är smått nervös..?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback