Torsdag.

Ska strax pallra mig iväg för en kvälls introduktion på jobbet. Ska bli spännande och se vilka tjejor jag ska jobba med ikväll och vart vi ska! Bussen går om 30. Har spenderat ett par timmar på morgonen med att kika på när Keisha spelade handboll med sitt skollag. Det var intressant, lite mycket spring på elever som inte spelade handboll men vad vet jag, kanske är det så det går till när det är sådana här tillställningar? Får se senare ifall de vinner eller vilken placering de kommer på. Under tiden vi var där fick vi iallafall se dem vinna en match! Hurra för Viby! =)

Igår styrde jag kosan till Norrtälje tillsammans med Keisha för att fira Travis på hans födelsedag. Liten blir större, fyra barr! Galet! Han fick "vanligt" lego av oss, jag tänkte att det kanske inte är så bra att köpa sådana där byggsats grejer, där man sitter och bläddrar i ett block på 100 sidor och bygger en star wars grej eller liknande. Men ack så fel jag hade, kommer dit och bland det första jag får göra efter att ha käkat spindelmannen tårta var att bygga ett rymdskepp med instruktioner på över 60 sidor. Å hurra what a joy! Aldrig har jag gjort det förrut, och aldrig kommer jag göra det igen! Sa jag till Travis när jag var klar. Det tog ju över en timme att pillra med. Men nöjd blev han så det är ju huvudsaken!

Snart är det helg. Galet skönt. Trots att jag inte har jobbat varje dag denna vecka är jag endå trött, mycket nytt att lära, massa nya intryck och nytt folk. Hysteriskt roligt har det varit iallafall! Hoppas på att jag får ett fullspäckat schema från dem! ;)

Nä, men dags att hälla i sig kaffet, dra en koja och styra lite smink för att sen trilla till bussen.

Ha en toppen eftermiddag/kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback