Torsdag.

Har börjat plocka fram inför helgen. Pappa fyllde 60 igår och imorgon åker vi på en kryssning till Helsingfors med Silja Symfoni. Jag planerar på att ha lite "finare" kläder på mig någon av kvällarna, eller båda. För det vankas ju middag och grejer. Det blir ingen supa kryssning men en liten kalas kryssning blir det ju.. ^^ Alltid trevligt!

Sitter även och kikar på maskeradkostym. Felica och hennes syrra ska ha halloween fest nästa helg. Och ja, det är svårt. jag brukar inte klä ut mig, men det skulle vara fasligt skojigt. Får se om man hittar någonting.. Annars får jag dra på mig min ziperall och en nappflaska. Hej bebis...! kanske inte så super skoj..

Får se vad dagen har att bjucka på. Väntar på att
bästaste ska höra av sig och tala om att kaffet är på g.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback