Spännande!

Jag sitter och laddar upp inför eftermiddagens äventyr, ska så fort B kommer hem kasta mig in i volvon och bränna iväg till ett fritids i Rånäs, de har öppet hus och jag ska säga hej hej och visa att jag finns. Har ringt och frågat dem ifall de var intresserade/i behov av vikarie, vilket de var! Spännande! Nog för att jag inte har någon utbildning, men erfarenhet har jag! =) Så ja, jag är laddad så in i berget!

Annars har det varit en relativt lugn torsdag, har plockat lite här hemma, varit nere på byn en sväng, köpt en ny korsordstidning som jag snart löst klart. Funderar på att köpa hem lite bärs oxå. För imorgon är det fredag och om solen skiner lika mycket imorgon som den gjort idag så vill jag verkligen ta vara på de sista soltimmarna ute på mitt snedtak, och vad vore inte bättre än att ha lite bira då? Sommarens sista dagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback