T-y-y-y-ypiskt!

Ja det var just typiskt! Bara för jag och Trissan planerat att åka in en sväng till Norrtälje efter morgonbestyren så bestämde sig världen för att lite ösregn skulle sitta fint, det har regnat fram tills nu typ. Hurra hurra. Bara för att man för en gångs skull ska ge sig ut på lite äventyr lixom. Jo jag tackar jag, det ska jag komma ihåg, nästa gång solen strålar ska jag bara för därför ligga hemma och kolla på film eller nått. HELA DAGEN! Sug på den du världjävel!

Imorgon är det åter dags för ett möte med min jobbcoach, regnar eller inte, hur som haver så måste jag iallafall åka in till Norrtälje, kanske ska passa på att lämna tillbaka arbetskläder och kortet när jag endå är inne då.. Lika bra att ha det gjort!

Funderar på att klicka mig in en sväng på ams hemsida... Kolla läget lite lixom!

Hej På En Stund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback