Torsdag.

Torsdag idag, fick inte det andra Statoil jobbet som jag sökte. Synd. Det hade varit lite skojigt! =) Hur som haver, dagens planer är att åka in till Norrtälje, lämna arbetskläder och kort Ankaret, fika med Karin och kramas lite. Hälsa på folket i huset, jag är saknad har jag hört. Tack! ♥ Upp till Roden och hämta ett schema för hur det ska gå till kommande veckor eftersom det är ca 15 Gambier här på besök. ^^ Sen en sväng på stan med mamma kanske, hon har velat trilla runt hur länge som helst nu så det kanske är dags för mig att göra ett kragtag, hoppas hon har tid, annars är det väldigt många timmar att slå ihjäl innan det är dags för möte med min jobbcoach kl 14,30.

Någon som är i Norrtälje och vill ses? =)

Måste styra iordning mig, bussen går snart!

LÖV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback