2012-04-16

Just nu känner jag verkligen att jag inte alls, överhuvudtaget vill någonting. Samtidigt som jag känner att jag vill allting! Jag vill komma igång ordentligt att jobba, jag vill ha semester för att hitta på någonting riktigt roligt. Jag vill åka utomlands och känna sanden mellan mina tår och varma vindar. Solens gass och lukten av saltvatten. Jag vill vara rolig, jag vill vara kreaktiv, jag vill vara i mitt esse. Men känner samtidigt att min motivation, mitt engagemang, min glädje och min energi inte existerar. Alls. Och jag vet inte varför.

Känner mig jätte tung i kropp och huvud, vet inte hur jag ska förklara, får känslan av att svullna upp, det bultar och pulserar i hela kroppen. Kittlas längs ryggraden, ger mig gåshud och obehag på samma gång.

Mina tankar bara snurrar och jag får ingen som helst kontroll över dem. Frågor som vad, varför, när, hur, vem, vad blinkar överallt och jag blir så trött.

...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback