27 Barr.

Jaha, så var man tjugosju (27) barr nu då. Tervlans. =P

Hade ett par vänner över på förkrök/middag/spelkväll i lördags, väldigt trevligt faktiskt, det åts spaghetti och köttfärssås. Spelade dansspel både med Eye-toy på ps3 och dansmatta på ps2. sen styrde vi vår kosa in till Norrtälje för att dansa på riktigt, jag blev övertalad att ha mina neonklackar, och det gick ju bra en stund iallafall. Tillslut pallade jag inte ha dem längre och lagom tills det att vi skulle trava mot bussen böt jag till mina tygskor jag plockade med mig. Det gäller ju att tänka steget längre ;)

Var relativt mör igår, man är ju ingen ungdom längre, mamma, pappa och Nettan trillade förbi på fika och sen så styrde vi tacos till middag, kollade på nyaste Mission Impossible filmen (Ghost Protocol) och slöade i soffan.

Vet inte riktigt vad denna dag bjuder på, men just nu håller jag på att tvätta och sen så är det greys anatomy så klart. ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback