Måndag. Igen.

Jaha, då var det dags att sparka igång vardagen igen efter en lugn och skön helg, får se när det blir nästa gång, har väldigt mycket tider inplanerade i min kalender nu! Känns både awesome och lite små kämpigt, men det är bara att bita tag och hålla fast eller vad säger ni? ;)

Har nu på morgonen laddat tvättmaskinen till bristningsgräns känns det som, och ställt den på timer så när jag kommer hem från jobbet i eftermiddag så borde den vara någolunda klar. Fint. Planering är halva jobbet, det har jag alltid sagt!

Sitter och drar i mig sista skvätten kaffe. Bråkar med Ceasar som varit ute heela helgen. (Kalla mig elak om ni så vill) men jag lämnade honom inte helt vind för våg, ställde ut en låda torrfoder och en låda vatten. Samt en mysig liten kartong (ganska stor) med en filt i som han kunde kura in sig i om det blev tufft att vara ute. Men lets face it, han är en katt och han klarar sig ;) Han är ju endå ute hela dagarna och nätterna när vi är hemma, kommer hem för att äta och sen vill han ut igen. Så är det alltid så här efter vintern, han är som en tonåring, aldrig hemma ;)

Jaha, nehe, styra det sista innan det är dags att promenera till bussen. Borsta gaddarna, släcka ned alla lampor, checka så att kaffebryggaren är avstängd och annat små plock.

Ha en underbar dag allesammans. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback