Saker ni kanske redan visste om mig.

  • Började färga håret när jag var typ 13. Minns knappt min "riktiga" hårfärg längre.
  • Dricker alldeles för mycket kaffe om dagarna och får rätt lätt magkatarr pga av det.
  • Har en udda "förkärlek" till att läsa FUP:ar. Brukar rota runt och se vad jag hittar på nätet.
  • Har väldigt lång stubin, men kan bli ordentligt ledsen väldigt fort.
  • Brukar (brukade) ta det mesta med en klackspark.
  • Är en korsords nörd. Kan lätt skriva ur en tidning på bara några timmar om jag tillåter mig själv det.
Eh, det var inte så skoj som jag tänkte att det skulle vara.. Jag är rätt kass känner jag. =P


Kommentarer
Postat av: Patricia / vardag.pyssel.kärlek

Vaddå kass?! Är du ju rakt inte :) bäst är du! Puss :*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback