Helt mör!

Alltså gårdagen var verkligen helt förstörd. Jag låg i soffan HELA dagen! Orkade inte göra någonting, behövde köpa mjölk till kaffet men istället för att orka gå till ICA eller COOP för att köpa mjölk så struntade jag helt enkelt i att dricka kaffe. =P Jävligt lat jag vet, men det var så värt det! Hade så skoj i fredags. ^^ Idag är jag mycket mycket piggare, klev upp vid nio, har inte gjort så jätte mycket egentligen, en tripp till ICA för mjölk då, och sen har jag rensat bland mina papper och spelat ett par banor på Donkey Kong, arg som fan blev jag när jag inte klarade av en bana. Jag, menar, hallå, spelet är från 3 år..! WTF!

Har en toppenvecka att se fram emot iallafall, önskar att jag hade haft egen bil men ibland går ju inte det. Hur som haver, imorgon kommer Ebba raringen och bor hos oss i en natt eller två, så hon får hänga med mig till jobbet och jobba. Alltså, hunden Ebba, inte brorsdottern Ebba. =P På tal om brorsdottern så har dem köpt hus ute i Riala dem oxå, så jag planerar på att efter jobbet på Onsdag åka ut till Riala och "hjälpa till" eller ja, krama på brorsdöttrarna och se på när Mimmi målar. ;) Och dricka kaffe :D

Är förövrigt löjligt kär i min nya dator oxå... Its awesome! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback