Onsdag.

Kommer hem från jobbet och precis när jag kliver in genom dörren så börjar det ösregna, snacka om tajmning. Har iallafall utfodrat vilden här hemma och ska nu sparka igång kaffebryggaren och sen myser vi ned oss framför en film. Någon av alla de som finns med pingvinerna från Madagaskar, minns inte vad den heter. Handlar om någon ankunge eller vad det nu var. Det blir nog bra, senare ikväll när B kommer hem från jobbet så ska vi kolla på The Dictator hade jag tänkt. Jag planerar på här jag ^^

Ska försöka orka styra middag oxå, jag tänkte lasagne, men det känns alldeles för avancerat just nu, får se hur det känns om någon timme eller två. LAT!

Men nu, kaffe!




Kommentarer
Postat av: Foxxa

Sv; OK :) jag har lagt till dig nu blev nr 5, säg vilket nr du blir också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback