skit blogg.se

Nu har någonting knasat sig så mina mms inlägg blir inte publicerade? Måste man omregistrera sitt nummer nu eller? Jag som bloggar bäst med mms. Dels för att det i "stundens hetta" är lättare och dels för att jag tidigare inte haft tillgång till dator lika lätt om nu, eftersom jag fick en av B i present men den kan jag ju inte ta med mig på arbetet.. :-P sitter i skrivande stund på jobbet, har återigen fått feberfrossa, galet hur mycket jag fryser! Kommer nog sova i min one piece ikväll så kanske jag frisknar på mig. Who knows? Försöka kan man ju alltid göra. Har druckit så galet mycket te idag att jag knappt har någon kontroll över min blåsa, helt seriöst! Jag springer på dass stuuuup i kvarten.. Och bara det är ju jobbigt eftersom jag då måste klättra ur min värmeigloo :-P


Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej! Jätte fin blogg du har! Har du lust att göra ett länkbyte? :D KRAM

Svar: Hej, jag får trilla in till dig och se vad det bytet skulle betyda då :-)
Anisch inifrån och ut.

Postat av: jusian

Hej, fin blogg :), skulle vara jätte kul ifal du gick in på min blogg och slängde någon kommentar, jag har även frågestund så du kan också fråga vad du vill :D!

Svar: Hhejsan, ja jag får ta och kliva in hos dig då :-)
Anisch inifrån och ut.

2012-09-01 @ 18:47:08
URL: http://juusiaanaari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback