Vi har börjat få ordning på vår uteplats :...

mms_img58319933 (MMS)

Vi har börjat få ordning på vår uteplats :-) det tar sin lilla tid men det är det värt! Köpte hyllplanen på Ikeas fyndhörna, konsolerna kommer från öb, växterna (plast) från blomsterlandet och ljuslyktorna har jag samlat på mig från blodbussen och alla mina doneringar. (påtal om blodbussen så borde det bli dags att lämna snart igen) B skruvade upp hyllorna i förmiddags och sen styrde vi in till Norrtälje och shoppade lite. Jag fick en sodastreamer <3 har velat ha en jättelänge men inte kommit till skott att köpa en, men nu så. Raringen. Sen blev det lite annat från elgiganten och så växterna. Köpte även en askkoppskruka. Snyggare än snuskburken vi hade innan.. Visst, det kanske inte är fräschare med krukan men det ser fräschare ut :-) nu är planen att styra lite med diverse gardiner och så ska vi fixa hänglyktor samt försöka få upp ljusnät i taket. Sen så ska det bjudas på grillfest :-) mysigt! Kan man sitta ute trots att det blir mörkt, med tända ljus och mjuka filtar :-) jag är mer än nöjd! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback