2012-12-18

Idag har jag inte gjort många knop överhuvudtaget. Hade en plan att jag skulle damma, våttorka, dammsuga... Ja ni vet.. Det man brukar vara tvungen att göra iallafall en gång i veckan. Helst två.. Eller nått. Men jag har ingen som helst lust, ingen som helst energi, ingen som helst motivation. Helst av allt vill jag bara bädda ned mig i sängen igen och gå i ide. Spola förbi hela vintern, all äcklig snö, all kyla. Och bara fylla min vardag med solsken, vänner och glada dagar. Allt är så mörkt och grått just nu. Kallt. Usch!
 
Har iallafall tvättat en maskin tvätt så nu så står vi på noll igen efter en intensiv barnhelg. ♥
 
 
 
 
Tommy Körberg - Jag vill ha dig här
Den här spelas rätt intensivt just nu hos mig. Både på stereon i bilen (på jätte hög volym) och även inne i lägenheten. Det är så här jag känner. Om jag verkligen, verkligen känner efter!
 
(♥B♥)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback