haha



så här ser det ut nu. det har alltså fallit kanske 40 (??!) cm snö sedan mitt inlägg imorse.. och det är alltså över hela.. det har inte bara blåst upp mot rutan utan ni som varit hemma hos oss vet ju att vi har kanske 2 kvadratmeter utanför detta fönster (snedtak) så man kan sitta där ute på sommaren och njuta av solen =) har sol där från kanske tio på morgonen tills den går ned. Galet mysigt! Jag och B har spenderat många sommareftermiddagar, sena kvällar där.. <3


hur som haver, är i valet och kvalet ifall jag ska vara lat och ta bilen till jobbet.. Eller om jag ska kriga mig fram. snö upp över knäna.. wiiie! har iallafall sett att trots blåst och stormvind så är min bil snöfri så när som på jätte mycket snö på bakdelen.. sweet! hade egentligen planer på att ratta hem till bästis idag men icke sa kung Bore.. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback