julbord

alltså, kvällens evenemang får väldigt gärna bli en tradition..! =) det var så galet trevligt! oj oj vad mysigt det var på slottet och det var så kul att man fick ta med sin "respektive" tyvärr kunde ju inte en kollega komma på grund av bilolycka.. vägen hon färdades på var avstängd =( men vi som var där, KUL!!!






tidigare idag så var pappa förbi här. han hade körning till Rimbo och så dryga två timmars rast. så han kom och hängde här. alldeles jätte mysigt! vi pratade om juldagen och tanken är att jag ska försöka plocka med mig morfar ut till Riala. stannar han en timme, fine, jag kör hem honom så fort han vill.. bara tanken på att kunna ta med honom gör mig alldeles varm <3 motti!!


sitter hemma nu och rockar Musik.. är så förbannat nöjd över dagen så ja.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback