känslor

Hela jag är fylld med känslor som jag inte riktigt kan förklara. En stund är jag glad. Andra stunden är jag ledsen. Jag känner mig nöjd. Olycklig. Förtvivlad. Lättad. Nöjd. Bestämd. Besviken. Velig. Beslutsångest. Tänker massvis. Tänker mycket. Tänker. Tycker. Vet inte alls. Har ena stunden alla svar på alla frågor. För att i nästa stund inte ha en aning om någonting. Vilken dag är det idag. Frustration! Förnekelse. Förälskelse. Förlust. Vinst. Här. Borta.



När jag gick hem från jobbet så föll snön så väldigt sakta. Jag ville trycka på pause, lägga mig i en snödriva och bara tänka. När jag kom hem klättrade jag in i duschen. Vattnet var hett. Jag ville återigen bara trycka på pause. Stå och skönduscha i flera timmar och bara tänka..



Just nu hatar jag det här. Alla tankar. Att tänka. Att fundera. Att undra. Att ångra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback