Måndag.

God morgon alla. =) Har haft en alldels ypperlig helg fylld med både arbete och nöje. Åkte på söndagseftermiddagen ut i Almungeskogen och fikade med bästis och bytte julklappar. Det var en ordentlig hit! ♥ 
 
Blev uppringd och inringd av jobbet denna morgon så jag försöker vakna till för att röra mig ditåt. Måste försöka rodda i att någon annan jobbar kväll för jag är inte så pass fylld av energi att jag tar både det låga dagspasset och sedan kvällspasset... Men tror med stor säkerhet att det kommer lösa sig.
 
Skulle koka ägg till frukost fick jag för mig, men lyckades koka dem för hårda, så nu var dem inte goda alls... Snacka I-lands problem!
 
Nä, shape up, suit up.
 
Ha en awesome måndag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback