spontanvisit

efter att jag slutade jobba igår (lördag) så drog jag ned till Ölsjön för att hjälpa B köra hem grejer till Rimbo. Två bilar rymmer mer än en ^^ Åkte typ 01 och var framme kl 04. Somnade som en stock!



jag var nästan helt själv hela vägen ned. Mötte någon enstaka bilist påväg ned men inte många. Är ordentligt nöjd över att jag åkte, fick ett par timmar till att bara vara med mina tankar! Hemma blir det sällan tid till att tänka, jag kommer alltid på saker att göra när jag är hemma. Kan aldrig koppla av, slappna av, bara tänka. Visst, när man kör bil kan man ju inte slappna av men ni förstår säkert hur jag menar... =) Fick på morgonen ett varm välkomnande <3



är nu hemma i Rimbo igen efter ett par timmar på vägen. Glor på Never ending story och inväntar tolvslaget <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback