Tandläkare.

Jag har lyckats med konststycket att chippa av en bit av min tand. Nedre käken, längst bak, en lagom stor bit så det irriterar tungan riktigt ordentligt när jag dricker.. Har inte ont dock, och det är jag jävligt nöjd med! Har styrt en tid hos käftis men eftersom det är nyår och grejer snart så fick jag inte tid förren på onsdag. Oh the joy. Var ner till Apoteket imorse och hängde på låset tillsammans med alla andra pensionärer. Köpte Cavit som tydligen fungerar som en provisorisk lagning. Men inte fan fick man med någon bruksanvisning men tanten i kassan berättade hur man skulle göra... Wish me luck...!
 
Ska även försöka orka dra en repa med snabeldraken. Jag har ställt upp alla stolar i köket så jag borde ju, det tar ju inte så lång tid att dansa runt i denna lägenhet men endå... Energin vägrar infinna sig.. =/
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback