Torsdag




det märks tydligt att det varit töväder tidigare idag. All snö som låg utanför fönstret har sjunkit ihop.. tur nog att jag inte grävde något hål och ställde ut ett ljus eftersom det endå inte höll i sig.. :-P
annars är läget lugnt, flyttade min bil imorse, grävde fram den, åkte en runda runt kvarteret och parkerade på gästparkeringen. =) har inte hunnit ringa för att hyra någon P-plats en och nu är det oxå onödigt eftersom alla lediga platser är fyllda med snö =( förstår mig inte på folket som plogar.. visst dem gör ett jobb men tycker inte att de gör det vidare bra.. men jag tänker inte yttra mig mycket mer om det..
imorgon är det dags för julbord med jobbet. På Rånäs Slott.. sweet! och det allra bästa är ju att vi får bjuda med oss våra respektive så B ska joina på middag =) Har varit där tidigare dock inte på julbord men ja, middag.. riktigt mysigt, riktigt härligt! vacker miljö.. kommer garanterat bli kalasbra! förra året blev det aldrig av med något julbord för oss.. av olika anledningar men detta år... =D


jag är lycklig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback