...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att träffa min bästa vän och hennes ungar ♥
Vad gjorde du kl 08 i morse? Duschade. Och försökte reda ut mitt kråkbo till hår..
Vad gjorde du för 15 min sedan? Tänkte diska men fastnade på youtube. =P
Det sista du sa högt? Jag kommer sakna dig.
Det senaste någon sa till dig: Jag kommer sakna dig oxå.
Vad har du druckit idag? Kaffe med mjölk och ett glas vatten.
Vad var det senaste du åt? Har inte ätit frukost än så det måste vara gårdagens popcorn. =P
Vad var det senaste du köpte? Kaffe !
Vad är det för färg på din ytterdörr? Vit och tråkig.
Vad är det för väder hos dig nu? Soligt, kallt men vackert!
Godaste glassmaken? Cherry Garcia ♥
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Eller ska jag gå förbi en gång till? Nja, kanske.. =/
Sover du tungt? Ibland. Det beror på hur jag mår. Är jag sjuk sover jag som en klubbad säl!
Drömmer du mardrömmar? Inte ofta iallafall.
Trivs du med ditt jobb? Det gör jag absolut, synd att det inte är heltid.
Favoritklädsel? Mjukisar ^^
Favoritlåt just nu? Skrillex
Vad ser du om du tittar till höger? En vägg.
Vad gör dig glad just nu? Solsken!
Vad ska du göra härnäst? Jag ska åka in till Norrtälje och träffa Katrin och hennes Tyra
Höger el vänsterhänt? Högerhänt oftast men inte helt oförmögen att använda vänster.
Humör just nu? Rätt stabil, varken eller känner jag.
Favoritgodis? Lakrits!
Kläder just nu? Svarta byxor och en tjocktröja.
Sommarplaner? Inga alls. Någon festival kanske?
Hur många kuddar sover du med? 5 typ.
Morgon eller nattmänniska? Nattmänniska!
Vad är viktigast för dig? Mina vänner och min familj
Är du kittlig? Tyvärr!
Snarkar du? Det vet jag inte!
Stjärntecken? Vädur!
Äckligaste insekten? Spindlar?
Stökigt el välstädat? Något mellanting.
Vad längtar du mest efter just nu? Ja men det är lika bra att ingenting säga om det. =P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback