kuuuuuuuuuuuuuuuuuuul...

NOT!!!

Vilket jävla skit väder! Det var inte alls speciellt roligt att ratta till jobbet denna eftermiddag, spelar lixom ingen roll om man har vinterdäck, jag fick inget fäste iallafall. Kan ju inte gasa för mycket heller lixom för då drar jag väl i diket. Är smått tacksam för att jag inte har någon Skebotur att göra under kvällen, båda turerna föll på kollegan (??) knäppt egentligen, det är lite små segt att sitta och harva dit två vändor på en kväll. Men men. H*n hade inga problem med att köra dit endå, ringde och frågade när jag började ifall vi skulle byta lite men icke. =P

Har kommit på att jag behöver styra ett par högre vinterskor, att dansa runt i jympaskor passar sig inte riktigt idag va =P Tur som faen att det är torr snö!

Om ett par timmar slutar jag och då ska jag speeda hem för att möta upp Mia. Vi ska vina ^^





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback