Mår som en påse gympakläder som hängt i skåpet alldeles för många dagar. =P

Fy fan rent ut sagt! Jag har legat som en klubbad säl! Hela lördags kvällen och hela söndagen. På lördagen var jag endå någolunda pigg men det vände väldigt snabbt. Usch å fy. Låg med 39/40 grader hela söndagen, pallade inte ens att dela på alvedonen. Galet. Sen tror jag att jag åt för många endå för jag började få en gul nyans på allt som jag tittade på, gick ut i köket och tände kökslampan, gult... Dock är det återställt nu! Man får passa sig! =P Fick i mig två stycken youghurtar igår. Köpte såna där små med kokos eller citron smak. Supergoda, men fick inte i mig mer. Inte ens samtidigt. Sjysst diet detta, har hällt i mig massvis med vatten.

Har fått sån träningsvärk oxå efter att ha hostat hela natten, kan inte ens dra ett djupt andetag utan att det gör ont, rökningen ska vi inte ens tala om, blossade lite grann igår kväll när jag hade en pigg stund och jävlar vad det sved! Inte okej! Är röksugen men endå inte sugen. Svårt att förklara..


Kommentarer
Postat av: Erica

Haha då finns det hopp för Noel också! :D Ja du, barn är för jävla härliga alltså.



Men du då, din stackare? Tvärsjuk ju! Krya på dig tjejen!

Postat av: Erica

Fy alltså. Det är hemskt att må sådär. Det är verkligen jättemånga som ligger dunderförkylda / influensa nu. Jag och Alex har klarat oss riktigt bra peppar peppar än så länge. Vintern är ju inte riktigt slut än..

2012-02-07 @ 09:13:53
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Micaela

Faaaast, det skulle ju rubba ordningen i meningen :P



Soooooft kitty, warm kitty, little ball of furr

Happy Kitty, sleepy kitty, purr purr purr



Krya på dig :)

2012-02-07 @ 15:47:40
URL: http://micaelahman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback