Onsdag.

Jag packar med mig min bepanten tub och en nässpray, blir upp plockad av pinglan om en stund och bränner hem till henne. Hon ska bygga naglar på mig. ^^ Skoj att bli lite tjejig ibland! ^^ Mår så mycket bättre så om allt går som jag vill så ska jag träffa Katrin och Tyra imorgon =) Finally!

Har sovit som en gud idag inatt! Köpte hostmedicin igår och missbrukade det ärlig talat under perioder hela dagen och sen så kom natten och dags att sova, och jag hostade ingenting! I.N.G.E.N.T.I.N.G! Awesome! Dock fick jag en mindre hostattack imorse när jag vaknade men det berodde mer på att jag var galet torr i munnen, drack vatten och svalde "fel" bye bye förkylning eller? *ta i trä* Men snart så! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback