Sjukaste drömmen!

Alltså. Jag drömde verkligen den sjukaste drömmen ever inatt. Skit skumt! Jag var någonstans, i en butik vet jag att det var, inte så mycket folk, mest personal och så jag och min "kompanjon" hur som haver så skulle vi iallafall göra någonting, jag vet inte vad, men det hela slutar iallafall med att jag stoppar en pistolmynning i munnen och trycker av. Blir lixom yr i huvudet, ragglar lite, lägger mig ner på golvet, det rinner ut blod och jag blir allmänt tung och trött. Men efter en stund reser jag mig upp och ångrar att jag skjutit mig själv. Får hjälp av någon att ta mig till sjukhus, där blir jag opererad och får världens största sår/ärr/klump/läkningstjafs bak i huvudet. Jag oroar mig för att jag ska dö, vilket jag inte vill. Vilken dum ide vi hade som inte gick att "genomföra" eller vad man ska säga. Galet konstig dröm. För sen helt plötsligt så är jag hemma på sveagatan och letar efter strumpbyxor att ha på kommande kryssning. Jag är fan ordentligt knäpp! En så obehaglig och skum dröm. Sen så är det väl i väldigt korta drag, men det beror på att jag inte minns pecis allt. Alla detaljer och så vidare. Dock vet jag att jag sov riktigt oroligt. =/

Ska åka iväg och jobba idag. Börjar klockan tre så än är det ingen stress. Styra kaffe, diska och ta en dusch kanske. Tvättmaskinen står och slår i badrummet så den får allt bli klar först =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback