Terrakotta Meducin och Super Juice.

Skam den som ger sig!

har iallafall varit feberfri hela tisdagen. Wii för mig! Hade mysbesök av
Trissans hund Ebba i förmiddags, vi kollade på skräckfilm och käkade B&J glass. Ebba toksnarkade i famnen på mig. Mej vill behålla henne! =) Var en sväng till ica och köpte hosmedicin, för det här håller inte! Har fått bädda åt mig själv på soffan för att inte hålla B uppe hela natten med mina dödsljud. Sjukt trist att sova på soffan! Fuuuck! Så nu hoppas jag på att det ska ordna upp sig! Dock verkar det inte störa h*n att jag sover på soffan så. =P

Meen ja.. Har iallafall laddat upp med två flaskor. Så vi får se hur länge det räcker! =)







Kommentarer
Postat av: Micaela

Haha, det är ju det sången är till för :) I would, men har inte råd att bli sjuk själv just nu. :P

Men jag ska skicka friska tankar till dig och hoppas att det hjälper. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback