torsdag.

Jag älskar när jag ser fel på klockan! bara älskar det! =P Trodde jag började klockan 15 idag och tog däför 13.52 bussen från Rimbo till Edsbro. Trillar in på ica och köper kaffe å sånt för att ta med hem ikväll sen eftersom kaffet är slut. Travar över till jobbet och kliver in i lokalen. Ingen där. HooHoo! Tittar på mitt schema och det visar sig att jag inte börjar förren 16.15. Bra Anna! Så nu har jag suttit här en bra stund, druckit kaffe, plockat ihop nycklar, läst lite om vad som hänt eller kommer hända. Lyckats riva bort min sårskorpa på mitt "sår" i pannan som jag har och ja... Surfat runt och sett Prins Daniels tal om deras nyfödda. Kul!

Dock börjar jag snart och ingen kan nog vara mer nöjd än mig på att få komma igång! ;)

Spenderade förmiddagen ute hos
Bästis tillsammans med hennes syrra Pinglan och ungar och hundar. Kaffe och skitsnack. Awesome! V och jag lekte flygplan. Dvs jag låg på rygg och V stod vid mina fötter, tog hennes händer i mina och satte mina fötter antingen vid hennes bröstkorg (iofs så "täcker" mina fötter hela hennes torso/mage. Men endå) eller vid höfterna och så lyfte jag upp henne på raka ben rakt upp i luften och så "flög" hon. Värsta träningspasset. Plus att J överröste mig med kramar och pussar, klappar och dreggel när jag låg där på golvet. Mys! 

Dags att jobba var det ja. Tio minuter to go. Hinner alltså både gå på muggen och ta en cigg innan jag ska ut och slira ;) Awesome! ^^ 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback