Anna i ett nötskal?

Ska strax åka till jobbet, kid 1 är här och ska vara själv hemma tills det att B kommer hem, tror att det är någon som är lite smått orolig över att vara själv i två timmar, men det är varken jag eller B. ;) Hur som haver, som den snälla (puckade) och lite smått överdrivet omtänksamma Anna jag är så har jag redan styrt middag till grabbsen, ugnspannkaka står nu och försöker hålla värmen under aluminium folie och en handduk. Good or Bad. Ja du, jag vet inte riktigt själv. För snäll egentligen skulle jag nog säga...

Eh, nä, ut och skrapa rutor på bilen och brumma iväg, det lär ju vara lika halt idag som igår.. =/

Wish me luck ikväll då!

LÖV!



Kommentarer
Postat av: Micaela

U know it!



Lycka till.

Postat av: Gert

Det är halt som tusan, har själv varit ute och kört Lohärad runt i halkan

2012-01-24 @ 15:34:03
URL: http://www.facebook.se/arnstrom
Postat av: Erica

HAHA!! Klättrade hon ner i ån? Tur att hon fick upp den. Jag menar, vafan ska man göra? Ungarna blir ju hysteriska, haha! :D

2012-01-25 @ 08:17:47
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback