En lista i väntan på att åka å jobba...

VEM

Vem är i rummet med dig? Ceasar ligger på ryggstödet och spinner loss i vanlig ordning.
Vem fick du senaste sms av? En vän från MDB kryssningarna. ^^
Vem tänker du på nu? Jag tänker på B. Pga många olika anledningar.
Vem pratade du senast i telefon med?
Mia
Vems hus var du senast i? Patricias och Tomas kåk var det hus jag var i senast. =)
Vem önskar du var med dig nu? Det finns flera som jag önskar skulle vara med mig just nu, att läget skulle vara annorlunda men eftersom det nu är som det är så får man ju gilla läget. För jag tror inte att det kommer ske någon förändring inom någon snar framtid iallafall om man säger så... =/
Vem är din favoritsläkting? Morfar! ♥

VAR

Var är din mobiltelefon? Den ligger till höger om spisen, på bänken i köket. Tror jag.
Var handlar du mest? Ica?
Var fick du tag på tröjan du har på dig? TopShop =) Till Norrtälje i söndags
Var åkte du senast bil? Till Norrtälje i söndags

VAD

Vad åt du senast? Kräm =P
Vad drack du senast? Kaffe!
Vad är det för färg på dina byxor? Svarta!
Vad är den närmaste saken som är blå? Knappen till hyllbelysningen här vid datorhörnan. =P
Vad har du på fötterna? Strumpor!
Vad är din favorit färg? I love Grönt!
Vilken film såg du senast? Började kolla på Paranormal Activity 3 igår via mobilen, B hjälpte mig styra en app til mobilen som gör att jag kan komma åt allt som vi har på vår externa hårddisk/routern via mobilen. Awesome! Så nu kan jag lätt kolla på film i badet. Nackdelen är iofs att man måste hålla i mobilen, meen, det går nog att komma på en lösning åt det. =P
Vad hör du just nu? Tvn står på i bakgrunden

HAR DU NÅGONSIN

Sovit i någon annans säng? Flera gånger! Fast nu var det fasligt länge sen..
Hånglat på en bio? Njae, har mest varit intresserad av filmen, men hånglat före/efter =)
Hånglat i skogen? Jääs. Mitt ex bodde i skogen. =P
Tyckt att din kusin är het? Nä. Inte direkt va.
Sovit naken? All the time!
Kört över hastighetengränsen? Det har hänt.. *s*
Målat om ditt rum? Nja, inte mitt rum, men badrummet på Flygfältet eller en vägg i sovrummet ja.
Dansat framför en spegel? Jo men visst. =)
Fått hicka? Vem har inte fått hicka?
Dumpat någon? Oh yes...
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Jo, det har väl hänt, om man ska dra vidare till krog eller på efterfest eller nattbad.. =)
Varit i slagsmål? Nope, det har jag sluppit undan.
Smugit ur ditt hus? När jag bodde hemma så ja...
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Vem har inte haft det?
Hånglat med en främling? Har väl hänt...
Älskar eller saknar någon nu? Ja jag älskar någon nu, ja jag saknar någon nu. Alltid är det nått...

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback