God Morgon.

Har upptäckt att flertalet av mina inlägg börjar på samma sätt. Antingen med god morgon, veckodagsnamn eller punkter. Det är svårt att sätta en rubrik på ordbajs.. Hur som haver, vaknade alldeles för tidigt imorse trots att jag är 100% ledig, känns lite små surt om jag ska vara ärlig, men vad ska man göra när man är kissnödig? Sitter iallafall och dricker lite kaffe nu och ska väl trilla in till Norrtälje om en stund och lämna tillbaka Karins bil som jag fått låna under nyårs helgen. Du är en ängel! =* Ska kolla upp när bussarna hem går, för jag tror inte att det är så myket liv och rörelse i stan endå vid denna tidiga timme. Borde dammsuga här hemma. Och torka golven. Fönstren borde jag oxå göra någonting åt, men det får fan vänta tills det blir liite ljusare ute. Ska väl plocka ner julgranen snart oxå..

Det som stör mig mest dock är focusering på småsaker. Oviktiga saker. Små roliga saker som missuppfittas helt! Jag förstår inte! Så sjukt störande jag blir så irriterad!!*arrrrhhgg*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback