Kväll.

Sitter och godkänner rapporter här på jobbet och just nu tänker programmet ovanligt länge, undrar om jag har för många rapporter att godkänna? ;P Känns som om jag flygit runt som en skållad råtta hela dagen idag, fast att jag "bara" har jobbat ett par timmar och "bara" har en stund kvar tills det att jag slutar. Oh well, om man känner sig aktiv så är man väl aktiv I guess? =P

Har under de ensamma turerna till och från lokalen suttit och kommit på att jag tänkt alldeles för mycket på annat istället för att focusera på bilkörningen. Vad lätt det är att låta tankarna springa iväg på andra håll. Skönt ioförsig eftersom tiden går fortare då. Dock är jag inte vidare förtjust i mina tankebanor just nu. Jag känner att jag oroar mig för mycket för mitt egna bästa, hej magkatarr..! Vem tror att jag kommer få det om inom en snar framtid förutom jag då? Om jag inte skärper till mig och slutar oroa mig så kommer det skita sig rejält. Och det finns inte på kartan att jag kan sjukskriva mig då, har ingenting att sjukskriva mig från...! MORR!!

Kragtag! Har iallafall sökt ett par nya jobb här i början av veckan, hoppas på resultat, ska ringa ams imorgon och "reka" wiii... Alltid lika skoj!

Nä, Over and Out just nu då. G2G lixom!

Löööv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback