NÖJD!

Jag har precis "vunnit" hem ytterligare två klänningar från samma tjej som imorse. Jag är så galet nöjd! Dock är hon ordentligt snabb på att ta bort annonserna, så bilder kommer imorgon då jag får hem den första klänningen och sen så kommer jag nog få hem de andra två på torsdag. Ska jag beskriva dem så är den första lite lantlig typ. Storrutig i härliga färger, utan axelband. Den andra är jätte färgstark! Its awesome, mitt hjärta smälter. Sen så blev det även en svart klänning/linne med silvertryck/pärlmönster under bysten. Utan axelband. Riktigt läcker. Bilder kommer som sagt komma så fort jag får hem dem!

Känner att jag inte längre orkar bry mig om min gigantiska rumpa.. I love it helt enkelt, det är ju bara att acceptera att den är där lixom. (För er som vill veta så har jag en ganska högt sittande rumpa så ja.. =P)

Ingen har ju klagat på den hittintills iallafall! =P

Annars gör jag inte så där super mycket denna kväll. Ska jobba imorgon så det är rätt lugnt. Har dragit ner Akward säsong 1 som jag klickat igång och tänkte kika på så fort jag var klar med internet donandet. Nu, snart två timmar senare börjar jag bli klar. Får ja se hur det går! =P

Återkommer! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback