Skum mardröm?

Jag drömde en så skum mardröm inatt. Fast jag vet inte om det var någon direkt mardröm men obehaglig var den. =/ Det var iallafall väldigt många personer inblandade och spontanbad i badrummet (??) både vuxna och barn i en hög lixom. Sen blev en person knivskuren av ett barn och vi kunde inte hitta hans hjärta men lyckades endå hålla honom vid liv under bilfärden (som pågick i flera timmar) för att möta upp ambulans. "offret" tyckte även att vi kunde ta kustvägen för det var så vackert så här års...Say what? Hur som haver så möter vi iallafall upp ambulansen och killen kommer tillrätta och överlever. (Det var ju en dröm, då kan man leva utan hjärta) hur som haver så samlas hela gänget igen, tillbaka hemma här på fem röda, och käkar lunch (??) Sen så ska vi ut och göra stan och så glömmer jag hårsnoddar och måste in i lägenheten igen, och den enda som väntar på mig när jag kommer ut är barnet som tidigare knivskar den där killen. Försöker hitta de andra men de har "flytt fältet" så jag får med mig kidden och vi åker bil igen, jätte långt, jätte länge och jag försöker hitta min mobil samt hjärat som saknas.

Huga, vilket virrvarr! Total kaos. Vaknade till imorse och drog en lättnande suck eftersom de inte var på riktigt! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback