Sovmorgon!

För första gången på jag vet inte hur länge så sov jag till halv elva idag! Awesome! Det behövdes verkligen, jag har antingen vaknat när B har klivit upp/gått till jobbet eller en stund innan det.. Känts ordentligt surt eftersom jag endå inte har så storslagna planer att utföra om dagarna. =P

Idag ska jag dock trotsa regnet och styra min kosa in till Norrtälje, träffa Mimmi och kidsen står på planeringen och det gör även Felicia och Miou. Tror att det blir sushi med sistnämnda, men jag är inte hundra procent säker. Har iallafall heeeeela dagen och halva kvällen på mig eftersom B och kidsen inte kommer hem förren efter åtta ikväll någon gång. =/ Seeent! Men vad göra..

Dags att styra iordning och röra sig mot bussen kanske. Orkar inte svida om till någonting glammigt så det blir mjukisbyxor och en mysig tröja. Räcker bra de! Ska ju inte på någon gala middag direkt! =P

Dock vill jag gärna hinna upp till ÖoB eller liknande och kanske fynda någonting roligt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback