Toppen dag!

I morse trillade världens bästa hit efter att ha lämnat sin äldsta på dagis. Vi drack kaffe och myste runt. Glodde på tv, snackade skit och styrde lunch. Välbehövt bästis häng! ♥ Efter att de sedan trillade iväg hemåt igen så styrde jag iordning inför morgondagen, helgen och annat småplock, sen dog jag på soffan en stund.

Har haft en så galet lugn vecka, tråkat runt hemma för det mesta, längtat till jobbet om jag ska vara helt ärlig! Saknar ju alla kollegor och alla brukare. =/ Får göra ett kragtag och ringa och fråga efter lite tider kanske, visa att jag finns ^^

Nä.. Det var väl det. Funderar på om jag ska ta ett isbad för jag är alldeles varm. Från att ha frysit en hel jävla massa till att ha värmesvallningar. har jag kommit i klimakteriet? Redan nu? Hope Not! Skumt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback