Usch

Känner mig inte alls vidare sugen på att gå till bussen när snöblandat regn smattrar mot fönstret. Jävla Emil! (Den "nya" stormen heter så) =P Var bara tvungen att kasta in en sån mening i mitt inlägg. ;) Ska försöka hälla i mig mitt kaffe och sen röra mig mot bussen. Halsduken som jag fick av finaste Patricia i julklapp får idag fungera som mössa tänke jag och dra upp jackan hela vägen upp till näsan. Brrr! Fryser bara jag tänker på vädret ute. Dock är det ju 3 plusgrader, alltid nått! =P

Får se vad denna dag har i åtanke, dock vet jag att jag har en klänning som ligger och väntar i min brevlåda när jag kommer hem, tjejen jag köpte den av lade upp massa nytt smaskigt igår så det råkade bli så att jag "vann" hem två klänningar till =D Nöjd!

Förresten, är det bara jag som får stressfel?

Min buss går 06.22 och jag har inte hunnit borsta tänderna. =P Brukar ibland stressa iväg till bussen, komma till stationen alldeles för tidigt och sen stå där och huttra alldeles ensam.. Försöker chilla, men det är inte alltid det går inte. =/

Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback