Suck

Jag blir så jävla irriterad på människor. Om det endå ska snackas skit och skrattas åt mig bakom min rygg så skit i att hälsa och var trevlig först då! Jävla stolpskott!

Knallade till bilen som vi parkerat hemma hos morsan och farsan efter ett par timmar nere i Socitetsparken och American Car Show. Allt var frid och fröjd, jag och Kid1 går lite i förväg för Kid2 var trött och ville sitta och vila lite och B väntade med honom, möter en tjej som jag är någolunda bekant med, vi umgicks lite grann förut för ett par år sedan men brukar hälsa när/om vi ses, hon är även vän med en av mina bröder och likt alla hans vänner så hälsar de på mig även fast jag inte vet vilka dem är alla gånger. Hur som haver, hon nickar till och säger hej, jag svarar hej och så forstätter vi gå, vi lixom möts i förbifarten, sekunden efter så vänder jag på huvudet för att kolla ifall Kid2 och B hade börjat röra på sig vilket de hade och jag såg även denna människa + vän vänt på sina huvuden, tittar direkt på mig, någonting viskas/sägs och så asgarvar dem. jag menar vafan, skit i att hälsa då istället, så kan vi ignorera varandra och bry oss om vårt. Jag blev så sjukt irriterad och kände verkligen att jag inte lider av att hon inte hälsar. Det behövs lixom inte.. Klarar mig endå tack så mycket.

Sen att jag fick lite andra tankar och funderingar beror mest på mig själv och den del av mig som blivit sårad och besviken tidigare. Jag kommer nog alltid ha funderingar och tankar beroende på situation och händelser, men det får man ta som det kommer...

Men men, har fått spy ur mig lite nu, känns genast mycket bättre...

SLÄPPER OCH GÅR VIDARE!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Ulla

Bry dig inte. Det finns alltid någon som tror att de är bättre än alla andra. Du är toppengo tjej glöm inte det. KRAM PÅ DIG!!!!!

2012-07-14 @ 23:20:18
Postat av: Gert

Allt är inte som man tror det var..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback