Vilken härlig dag det har varit idag :-) å...

photowonder_shar (MMS)

Vilken härlig dag det har varit idag :-) åkte runt lunchtid ut med fullproppad bil till Bästis som bor i Almungeskogen ;-) väl där var det kramkalas och fika ute i solen innan regnet fick för sig att börja falla som smått. Vi styrde därefter kosan till Thuns (igen) hela gänget och flanerade runt, dock köpte jag ingenting eftersom jag endå inte har några cash. När vi var nere på American car show i lördags såg jag en så cool bikini. Neongrön/gul ofc men hade inga pengar då heller.. =P men titta kan man ju alltid göra =) trillade hem och landade en stund innan jag packade iväg mig till jobbet, snart är arbetspasset slut och jag kommer garanterat somna ovaggad innan huvudet träffar kudden som det känns just nu, har fått huvudvärken från helvetet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback