Atm..

Sitter i skrivande stund och väntar på att klockan ska bli halv tre. Har ett par ärenden att styra ordning på, ska försöka manövrera Leffes monster truck till Ragges för däckbyte, sen ner på byn för att besöka ett par olika butiker, vädret har ju varit galet kasst hela dagen så vi har spenderat heeela förmiddagen och kommer garanterat att spendera resten av dagen inomhus! KALLT!

Annars är allt stabilt, min pollenschock som jag råkade ut för i söndags har lagt sig helt, men jag kommer fortsätta käka de där tabletterna som jag köpte från Apoteket i måndags i ett par dagar till, tydligen ska man äta dem sju dagar i sträck så det är ju bara att göra det! Vill inte få något återfall inte!

Får se vad kvällen har att erbjuda, förhoppningsvis så kommer jag få finbesök från Svanberga ;) Hoppas hoppas hoppas gör jag iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback