Hejsan hoppsan!



Hejsan hoppsan *klick klick*

Torsdag idag då, hade en super lugn dag på jobbet, gick dit, "tog upp" och gick hem. Typ. Snacka lite om hur det var på kalaset igår, planerade in ett `personal möte`och ja. Nu sitter jag här, var nere på byn en sväng och handlade lite sånt som man måste ha hemma, bröd och mjölk och annat tråkigt. Sen så trillade vi hem hit, Kid 2 spelar på mitt wii som jag lyckades koppla in i tv:n *wii* och jag svängde ihop en rabarberpaj till efterrätt. Ska väl försöka börja med middagen snart oxå. Motivationen är körd i botten. Men jag biter ihop. Om ett par timmar drar jag förhoppningsvis hem till Bästis för en kvällskaffe och lite häng. Awesome avslutning på en skön dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback