Toppen Tisdag!

Idag har verkligen varit en Toppen Tisdag utav rang! Runt kl 9 imorse så trillade Patricia och Jack in tätt följt av Ingela och Milo. Kaffe, bulle och häng, efter en stund fick vi för oss att spana in loppisen vid mekonomen här i Rimbo som dock inte öppnade förren klockan ett så det blev en tur till ica för lunch, hem till mig igen, äta, Felicia och Miou trillade in dem oxå och så tillbaka till loppisen. Mycket saker på liten yta! Sen blev det lite sightseeing i Rimbo, gick på gator som jag aldrig gått på förrut här i Rimbo, det blåste storm men what the heck, runt tog vi oss och efter mycket om och men, promenad och take away kaffe så landade vi här på Landstormsvägen igen.

Har spenderat kvällen på jobbet, spöade "L" i yatzy ett par gånger och nu är jag hemma igen. Funderar starkt på att gå och lägga mig, det lixom piper i öronen. =P Men ja, en stund till tänkte jag nog vara uppe, se klart på filmen som jag började med efter att alla raringar åkt till sitt och sen vila mina små blå. Om jag inte somnar på soffan, det brukar hända men jag vaknar alltid efter någon timme och går och lägger mig på riktigt! =)

Hur som haver, ja, det var min dag i korta drag.

Hoppas alla andra haft en toppen tisdag oxå!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback