11/3 2012

Lugnet har återigen sänkt sig över Landstormsvägen. Jag har hunnit med en hel del efter att B åkt iväg och lämat sina kids. Dammsugit, torkat golv, torkat lister. Sanerat badrummet. Spolat rent, missbrukat klorin (i vanlig ordning) och sett både säsongs starten av Desperate House Wifes och Greys Anatomy (dubbel avsnitt, awesome) Var lite fräck och tog mig ett glas rött till sista avsnittet av dubbelavsnittet. För jag tänkte, här har jag storstädat (!!!) hela lägenheten, visst fan får man ta sig ett glas rött då och "belöna" sig lite grann. =) Har även börjat plocka fram saker som jag ska ha med mig på kryssningen som går av stapeln på Torsdag.

  • Kamera. Check
  • Batterier. Check
  • Kläder. Check (en del av det iaf)
  • Nyponsoppa. Check
  • Blåbärssoppa. Check
  • Svarta Korsetten. Check
  • Tvättat "fluffet" Check
Så ja. Det tar sig. Jag längtar så! Har även gjort iordning mina högtalare som jag brukar ha till datorn. De går att koppla in i mobilen. Så jag tänkte dra hem lite mer musik och fylla mobilen med det för att sedan ha lite hyttmusik. Visst, det kanske inte behövs, men tänk om det behövs. Dumt att åka hemifrån utan! =P

Sitter nu här och vet inte alls vad mer jag ska göra. B borde ramla in genom ytterdörren när som. Stackarn har blivit dunder super förkyld plus misstänkt öroninflammation på det. =/ Inte alls okej.

Funderar nu på att hälla upp lite mer rödvin till mig själv och sjunka ner i soffan framför en film. Klockan är inte vidare mycket men jag skulle lätt kunna tacka för mig och göra natt. Antar att kicken från Klorinet gör sitt.. HöHö.. :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback