14 Dagar kvar.

Idag är det fjorton dagar kvar tills vi åker på kryssningen. Och jag är så sjukt taggad, redan nu! Its going to be awesome. Känner det på mig bara. Vet inte hur jag ska förklara. Men ja, awesome!

Har redan mina "outfits" klara. Nästan. Borde göra ett kragtag och tvätta mitt fluff, men det får bli nästa veckas projekt. De ska handtvättas och borstas (kammas) och eftersom jag har fyllt i min finger tatuering så känns kombinationen tvättmedel och gnuggning (??!) som en otroligt dåiig kombination.

Har legat utslagen på soffan i princip hela dagen, mår inte riktigt helt hundra, men det beror nog på att det var vårväder igår och jag gick med uppknäppt jacka precis hela dagen. Mys!

Funderar på vad jag ska göra nu. Har precis tagit ett bad, men kanske ska göra mig lite te och inta soffan igen, låter som en ypperligt bra plan. Dagens "måsten" har jag redan gjort, ringt lite samtal, diskat, kaffat. Ja. Så inga måsten på mig inte. Tror att jag har lite glass i frysen oxå, när man är småkrasslig får man faktiskt äta glass i stora lass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback