2012-03-13

Jag har i flera dagar och nätter nu under en tid funderat länge och väl på vart ett av mina halssmycken tagit vägen. Detta halssmycke betyder oerhört mycket för mig och jag minns inte varför jag tagit av mig det överhuvudtaget. Tror att jag gjorde det i samband med julfesten för Ankaret här om året. Då jag hade investerat i klänning (??!) och riktigt ordentligt, tungt halsbling. Kan vara därför. Men om jag då visste att jag skulle förlägga det hade jag aldrig tagit av mig det.

Vaknade imorse och kände att jag måste leta. Som de flesta vet så är jag väldigt ordningsam när det kommer till mina prylar, så som smycken tillexempel. Har en "hel vägg" med smycken. Eller ja, ett par kanske 5 krokar på badrumsväggen där alla mina halsband samsas om plats. En hel del är det. Men jag använder nästan allt =) Hur som haver, hittade även en massa örhängen som jag inte längre kan använda (eftersom jag har töjt upp mina snibbar) Hur som haver, och där, under en massa andra halsband hänger mitt halsband! Gissa om jag blev glad! =D


 

På bilden ser ni ett stort kors som jag fick av Mormor och Morfar när jag fyllde arton om jag inte minns helt fel. Eller om det var när jag tog studenten. Någonstans där iallafall

Och de två små stjärnorna fick jag av mina föräldrar när jag tog studenten.

 


Kommentarer
Postat av: Gert

Kul att du har dem kvar, men betyder korset något för dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback