Konstig Känsla.

Jag har en konstig känsla. I magen lixom. Det känns konstigt. Som att det är någonting som inte är som det borde. Någonting som inte är som det ska. Någonting som kanske kommer att hända. Någonting som verkar vara planerat på nått sätt. Vet inte hur jag ska förklara men det känns.. Konstigt..

jag vet, jag "brukar" få dessa känslor en stund innan jag ska åka iväg på mitt. Jag är alltid rädd för att båten ska sjunka, att någonting går snett, att någonting händer "på land" medans jag är borta. Vet knappt själv hur jag menar och kan inte riktigt sätta fingret på känslan. Det är oerhört frustrerande! Oerhört!

jag borde vara upp över öronen överlycklig för att få komma iväg på detta och det är jag. Hade ångrat mig för evigt ifall jag inte skulle åka med, jag menar, 20 års jubileum, stora namn på line upen, en as nice hytt och underbara människor. Det kommer bli awesome, det kommer bli ledgendary, det kommer bli episkt, det kommer bli Epidary!

Men endå kan jag inte slippa denna gnagande känsla. Fuck!




Kommentarer
Postat av: Gert

Ofta är det så att om det känns fel, så är det fel...

Men vi vill lita till förnuft och underskattar alla de små signaler som undermedvetet ger oss viktig information.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback