Söndag.

Soliga söndag! Skönt att det äntligen börjar spricka upp mot vår! Vet inte hur mycket fler snöiga dagar jag hade klarat av. Jag avskyr verkligen snö! Usch! Ska snart packa iväg mig mot jobbet. Slår vad om att det är lika halt (om inte halare) på en del av de platser jag ska besöka under mitt pass. Höll ju på att kana ner för en uppfart helt okontrollerat här om dagen när jag jobbade. Hade backat upp lite fint i vanlig ordning, parkerat, dagit åt handbromsen och stängt av bilen, skulle precis till att kliva ur då jag känner att hela bilen börjar glida åt vänster med baken först! Läskigt, lyckas styra den avstängda bilen så vi missar både taggbuskar och annat som skulle kunna ge lackskada och "parkerar" om lite fint, med halva bilen ute på "stora vägen" förhoppningsvis tänkte jag så kommer inte de som bor där borta till höger komma under de 20 minuter som jag måste stå så här dumt, men visst de ska ju så klart komma. Och lyckas böka sig förbi dock, tur det iallafall :D

Oh well, lite sånt får man väl räkna med när dessa väglag råder.

Måste verkligen börja tänka på refrängen. Är inte så där jätte laddad, men kanske blir ju närmare jobbet jag kommer =)

På återseende! ♥


Kommentarer
Postat av: Gert

Är bilarna märkta med logo 10hundra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback